CURSO DE FORMACIÓN | Asociacion Visibles

CURSO FORMATIVO 2021: Aprendizaxes básicos dixitais e transversais.

A Asociación Visibles persegue entre as súas liñas estratéxicas, capacitar en competencias dixitais como vía para mellorar as opcións de emprego, e mesmo a súa autoconfianza e motivación para abordar proxectos e/ou novas opcións de traballo. Esta iniciativa en concreto, pretende “formar, motivar e activar a mulleres do ámbito rural, incrementando a súa influencia persoal e profesional”.

En colaboración coa Concellería de Política Social e co Fondo Social Europeo abrimos o prazo de inscrición para o curso de "Aprendizaxes básicos dixitais e transversais".

A programación divídese en talleres presenciais grupais e titorías individuais en materia de:

•  Competencias dixitais e transversais
  •  Emprendemento e orientación laboral
  •  Coaching motivacional e psicóloga

-A actividade formativa vai dirixida a mulleres en procura de emprego ou a todas aquelas, que aínda estando en activo, queiran mellorar o seu perfil profesional a través do desenvolvemento de habilidades dixitais e transversais (sociais, laborais e emocionais).

-Non se precisan coñecementos previos nin é mandatorio residir no concello no que se imparte a formación.

Se coñeces a alguén ou estás interesada en participar, non dubides en reservar a túa praza chamando ao 687 99 66 33 ou enviando un correo electrónico info@asociacionvisibles.com (prazas moi limitadas)

Solicita a túa praza e ven aprender, intercambiar experiencias e crear novas oportunidades.

Seguir nas redes ⬇

Sorry, the comment form is closed at this time.