Investimentos 2023

Durante este 2023 temos feito os seguintes investimentos para mellorar a capacidade de comunicación e moitos dos procesos e obradoiros asociados ó proxecto Xeración da Igualdade, desenvolto pola Asociación Visibles.

Mercamos un proxector XGimi Horizon, unha pantalla portatil Celexon, un ordenador Macbook Pro e un adaptador USB.

O importe total foron 3.000 + IVA e contamos co apoio da Deputación da Coruña. (80%)

Convocatoria: FOIO0B – Programa de subvencións a entidades sen ánimo de lucro para o investimento de políticas de xénero no ano 2023.
Obxecto: EI-2 Fomento da Igualdade de Xénero. Programas e servizos de actividades de igualdade de xénero, orientación sexual e identidade de xénero «A xeración da igualdade»
Orzamento: 3.000,00
Concedido: 2.400,00